Dėmesio! Nuo š.m. liepos 21 d. (Pirmadienis) grįžtame prie vasaros sporto klubo "Fankas" aerobikos tvarkaraščio.
Tvarkaraštis

NAUJAS aerobikos užsiėmimų tvarkaraštis nuo 2013-01-14 (Pirmadienis)


Laikas Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
08:30 Fit Flex
Erika
Wheel Shaping
Erika
Box/CX WORX
Lina
Pilvo Presas
Erika
Body Fitness
Erika
   
11:00 12:00

Andžej*

12:00

Andžej* 

Dance!
(Fasion!)

Elena 
Saturday Step/
Box/CX WORX

Agnė/Lina
(kas antrą sav.)
Dance!
(House)

Elena
15:00 Dance!
(Salsa)

Elena 
Glamour Butt
Erika
Aerodance + Press
Agnė 
Step by Step
Agnė
12:00

Andžej*
12:00
Dance!
(Salsa)

Elena 
 
16:00 Box/CX WORX
Lina 
Fit Flex
Erika
Functional Training
Agnė
Body Fitness
Erika
15:00
Active Fitness
Agnė
   
17:00  Body Fitness
Erika
Active Fitness
Agnė
Dance!
(Show!)
Elena
Wheel Shaping
Erika
16:00
Step by Step

Agnė
   
18:00 Pilvo Presas
Erika
Step by Step
Agnė
Box/CX WORX
Lina
Box/CX WORX
Lina
17:00

Technika
Andžej**
   
19:00
Andžej*
Tone Fast!
Asta

Andžej*
Fat Burner
Asta
17:30

Andžej**
   
20:00 Box/CX WORX
Lina
Yoga
Milda
Box/CX WORX
Lina
Yoga 
Milda
19:00
Step Explosion
Virgis 
   


* - Body Pump nepilna versija (50 min.)
** - Body Pump pilna versija (70 min.)

2013-01-12 Box/CX WORX (Lina)
2013-01-19 Saturday Step (Agnė)
....

Dėmesio! Į šiuos užsiėmimus REIKIA registruotis iš anksto tą pačią dieną telefonais 8 610 33889 arba 42 68 68
Registruojantis būtina pranešti savo kortelės numerį:
I - 19:00, II - 19:00, III - 19:00, IV - 19:00, V - 17:30
Dėkojame už supratimą!

Treniruoklių salės tvarkaraštis nuo š.m. rugsėjo 3 dienos (pirmadienis)

Treneris Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
Simonas* 13.00-22.00 15.00-22.00 15.00-22.00  15.00-22.00 15.00-21.00  09.00-14.00  09.00-14.00 
Giedrius* 07.00-13.00 07.00-15.00  07.00-15.00 07.00-15.00 07.00-15.00 09.00-14.00 09.00-14.00 
               
               

* - kas antrą savaitę, darbo valandos kartais gal truputį keistis

2012.09.03 - 2012.09.09 Ryte - Giedrius, Vakare - Simonas, Savaitgalį - Simonas
2012.09.10 - 2012.09.16 Ryte - Simonas, Vakare - Giedrius, Savaitgalį - Giedrius

Užsiėmimų aprašymai

Jėgos treniruotės

BODYPUMP®  - Visi sporto klubai Kaune siūlo jėgos treniruotes, mes siūlome pasaulinę TOP jėgos treniruotę! Itin efektyvi, paprasta, tinkama tiek naujokams, tiek ir labiau pažengusiems bei fiziškai stipriems žmonėms. Nesenai įvairių pasaulio bei Lietuvos sporto klubų atliktos pasaulinės apklausos parodė, jog BODYPUMP® užsiėmimas yra ne vienas iš.. o pats geriausias būdas deginti poodinį riebalų sluoksnį. Naudojamos štangutės, svareliai ir laipiojimo "Step" platformos. Kol kas jokiame kitame ne tik Kauno, bet ir Vilniaus, Šiaulių, Panevežio sporto klube nerasite tokios itin stiprios jėgos treniruotės kaip BODYPUMP®!





Wheel Shaping - Anticeliulitinė treniruotė, skirta apatinės kūno dalies raumenims ryškinti bei stangrinti. Pagal specialią metodiką puikiai deginamos kalorijos ir mažinamos apimtys. Galėsite rasti ir kitame, bet kokiame Kauno sporto klube panašią treniruotę, bet Wheel Shaping yra tik pas mus.



Body Fitness - Tai bazinė jėgos treniruotė, kurios metu apkraunami visi pagrindiniai stambūs raumenys. Ši treniruotė tinka ne tik pradedantiesiems, bet ir jau gerokai patyrusiems klubo nariams.

Functional Training. – Tai sparčiai pasaulyje populiarėjanti visų organizmo funkcijų treniruotė! Atliekami kompleksiniai pratimai, akcentuojamas centrinės kūno dalies raumenų treniravimas, gerinama raumenų koordinacija, pusiausvyra, aktyvus lankstumas. Ši treniruotė nėra skirta pradedantiesiems.

Extreme Fitness + Yoga - tiems, kurie nebijo iššūkių! Treniruotė apjungia ypač intensyvią funkcinę fitneso treniruotę, kuri yra skirta treniruoti širdies ir kraujagyslių sistemą, kvėpavimą, greitina medžiagų apykaitą, ekstremaliai dailina kūno formas, ugdo raumenų jėgą, ištvermę, pusiausvyrą, koordinaciją. Treniruotės metu taip pat atliekame jogos tempimo, giliųjų raumenų lavinimo, kvėpavimo bei atsipalaidavimo pratimus, mokomės taisyklingų judesių atlikimo ir tiesiog smagiai leidžiame laiką.

Ištvermės choreografinės treniruotės


Aerodance + press – klasikinė kardio aerobikos pamoka. Tai lyg lengvas krosas, tik kur kas įdomiau! Nesudėtinga choreografija ir nedidelis intensyvumas leidžia jums deginti kalorijas ir gerinti ištvermę. Čia svarbiausia judėti, klausytis muzikos ir atsipalaiduoti! Gale treniruotės atliekami pilvo preso pratimai.

 

Step by Step – tai vidutinio intensyvumo bei lengvo ar vidutinio sudėtingumo klasikinė step aerobikos pamoka. Ji tinka tiek pažengusiems tiek pradedantiesiems klubo nariams norintiems ne tik gerai ir nenuobodžiai praleisti laiką kardio treniruotėje bet ir siekiantiems stiprinti kojų raumenis, gerinti ištvermę, koordinaciją bei sudeginti šimtus kalorijų!



Saturday Step – šeštadienio step treniruotė. Tai linksma, gana intensyvi, labai įdomi šeštadienio aerobikos treniruotė ant step platformų. Choreografijos sudėtingumas priklauso nuo sportuojančiųjų pajėgumo ir aišku.. nuotaikos ☺. Šeštadienio Step – puiki savaitgalio pradžia!

Ištvermės nechoreografinės treniruotės

Active Fitness – Vidutinio intensyvumo aerobikos pamoka, kurioje atliekami įvairūs nesudėtingi jėgos pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Pamokoje naudojami nedidelio svorio svareliai ar štangutės, atliekama daug pakartojimų. Visa tai leidžia pagerinti raumenų tonusą, stiprina jėgos ištvermę, skatina kalorijų deginimą. Puikiai tinka tiek pradedantiesiems tiek pažengusiems klubo lankytojams.

Boxing Works - "Tikro bokso" treniruočių imitacija porose. Ne! Ne! Niekas čia per pilvą nemuš:) Bet! Tai viena iš nuostabiausių bei efektyviausių treniruočių, kurioje mokoma bokso pagrindų bei sudeginama begalė kalorijų. Naudojama speciali bokso treniruočių įranga - bokso pirštinės bei bokso letenos. Pratimai atliekami porose. Treniruotės intensyvumas priklauso nuo dalyvaujančiujų patirties. Tai labai neįprasta treniruotė, bet labai originali. (LAIKINAI ŠIS UŽSIĖMIMAS NEBEVYKSTA!)


 


Box!
- Fantastinis užsiėmimas tiems, kurie nori ypatingai išsikrauti dienos pabaigoje, naudojama elementariausia bazinė bokso bei kickbokso technika bei deriniai. Įmanoma sudeginti iki 1000 kcal!!


 

Fat Burner - ši treniruotė skirta širdies kraujagyslių sistemai ir raumenims stiprinti, riebalams deginti. Intensyvumas vidutinis, kaitaliojamas su aukštu, naudojami svareliai arba štangutės, choreografija ant stepo nesudėtinga.

Tone Fast - efektyvus, greitas, paprastas ir gana intensyvus užsiėmimas, skirtas sustiprinti visą kūną per kuo trumpesnį laiką! Choreografija labai paprasta arba vidutinė, naudojami: step platformos, svareliai, nors pagrindis šio užsiėmimo akcentas - savo kūno svoris!

Lankstumo didinimo treniruotės

Pilvo presas - Jėgos treniruotė, kurioje apkraunamos itin problematiškos kūno vietos - pilvo bei nugaros raumenys. Pabaigoje skiriamas didelis dėmesys tempimo pratimams, atsipalaidavimui bei lankstumo didinimui.

Joga
Žodis joga reiškia sąjungą. Tai sąjunga su Visata, sąjunga su savo vidiniu ir tyru Aš. Žodis autogeninė reiškia savitaigą, savihipnozę. Autogeninė joga tai - konstruktyvi emocija, valia ir tik tada judesys. Kartu šios trys sudedamosios dalys maksimaliai greitai jus pradės transformuoti į Asmenybę iš didžiosios raidės.
 
Autogeninė joga tai – kūno stiprinimas, sveikimo procecas, nes dirbdami su stuburu ir įvairiais tempimo pratimais, Jūs aktivuojate centrinę nervų autostradą, einančia stuburu ir per ją veikiate visus savo organus teigiama linkme. Prie viso to, atlikdami kiekvieną judesį prie jo prijungiame teigiamą charakterio savybę, kurią norima įgyti ar sustiprinti. Taip treniruojama dvasia. Jau tūkstančius metų Rytuose sakoma, kad žmogus yra tai - ką jis kasdieną apie save galvoja. Dabar tai įrodė ir vakarų mokslas. Todėl šios treniruotės metu Jūs įrėšite į savo pasąmonę tokias charakterio savybes, kurios Jums padės gyventi laimingiau ir sėkmingiau.

Autogeninė joga nėra jokia naujiena ar Vakarų kultūros naujadaras. Seniau to, tiesiog taip nevadino. Tai galima pavadinti hatha jogos ir bhakti jogos kvintesencija. Šia sistemą jau prieš tūkstančius metų praktikavo vienuoliai ir kariai Indijoje, Kinijoje, Tibete ir kitose Rytų šalyse.
 
Treniruotėje didelis dėmesys skiriamas ne tik dvasiai, kūnui, bet ir žmogaus bioenergetikai. Užsiėmimas visada baigsis specialiu pratimu aktivuojant ir stiprinant endokrininę sistemą ir su ja susijusius energetinius kanalus, Rytuose vadinamus čakromis. Taip pat viso žmogaus biolauko aktyvavimas ir stiprinimas. 

Pradėjus praktikuoti šią senovės sistemą Jums nebereikės ieškoti sėkmės, sėkmė pati Jus susiras. Toliausiai nueinama tada, kai einama į save. 



Fit Flex - Apatinės kūno dalies raumenų ryškinimo bei stangrinimo treniruotė. Jėgos pratimai derinami su tempimo pratimais. Ypatingas dėmesys kvėpavimui. Naudojami tik kilimėliai.
© Copyright: Fankas, 2010. All rights reserved.
SPORTO KLUBAS FANKAS
SAVANORIŲ PR. 66 / ŽEMAIČIŲ G 31
LT - 44175 KAUNO ACP
TEL/FAX.: (37) 42 68 68
MOB.: (610) 33 889, (659) 95 222
EL. PAŠTAS: info@fankas.lt
Mūsų draugai
Interneto svetainių kūrimas: Svetaine.lt